torsdag 9. april 2015

Telemarkfestivalen .no

er noe jeg årlig frekventerer, dessverre uten mitt faste reisefølge. Andre uken i august,
i 2015 fra 6. - 9. august.
Med 80 mil kjøring og 5 dager med hardt arbeid er turen til Bø i Telemark ett av mine årlige
høydepunkter. Lønn kun i mental form.

Først skal scene og teknisk utstyr på plass. Det er mye å koble og mye å løfte. Bilder fra 2014 festivalen.


Så kommer høydepunktene på rekke og rad. Hekla Stålstrenger med en gravid vokalist Anne var ett av dem.

Sean Kean, min toppfavoritt fra Irland. Her fra en gratiskonsert på Heradshusplassen. Har møtte ham flere ganger i Bø. Like trivelig hver gang!

En annen trivelig oppgave jeg har i Bø
er å være lydmann ved Ungfolk sine
forestilling.
Ungfolk er ett ukeskurs for ungdom i folke-musikk og -dans. De har flere opptredener
på festivalen. Disse kommer vi til å høre/se mer til i årene som kommer.
 
 
Full fart i en halling.
 
 
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar